Ofrivillig dansuppvisning..

..nu är jag hemma efter en väldigt härlig långpromenad. Antagligen ganska underhållande för andra med...

Jag gick i godan ro och lyssnade på min stenålders Mp3 (som student är det knappast elektronik man prioriterar, det är självklart alkohol och kläder..) så kom låten som vi ska ha dansuppvisning till. Såklart så börjar jag dansa, med inlevelse kan tilläggas, men det är på en grusväg i en skogsdunge så jag trodde det var lugnt. Helt inne i dansen så känner jag en klapp på min axel.... Oh noooo piiiiiiinsamt! Den som knacka mig på axeln är självklart spanet ifrån kvällskursen, han kunde knappt hålla sig för skratt. Men det är ju härligt att man kan underhålla någon iaf... Tur att han inte kommer ikväll!

Här har ni låten och dansen... Hehe eller kanske liiite mer avancerad då!

Kommentarer
Postat av: Melsa

Bra låt :)

2010-11-24 @ 14:18:02
URL: http://melsas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0