Överlistar mig själv gång på gång...

..jag shoppade även ett halvt kg lösgodis förut, tänkte att jag skulle få nåt gott nu när alla andra ska ut och fira att de fått sommarlov nu.

Iallafall så åt jag lite förut, sen viker jag ihop påsen snyggt och prydligt, ställer den bakom massa kaffe och thé i mitt skafferi. Sätter mig med plugget avnjuter de fem bitarna jag förtjäna just då.. 1sek senare står jag i köket, gräver i påsen, viker ihop den lägger in den i ett annat skåp, sätter mig med plugget.... Och så har det fortsatt nu...

VEM försöker jag lura? Som att jag skulle glömma bort vart jag gömt påsen... jaja.. trots det så gömmer jag den efter varje attack..

Nu blir den en pause med Family guy, den bästa serien helt klart..

Kommentarer
Postat av: hp

BRA BECCIS!!



ömma smek /håpe

2009-06-23 @ 18:32:32
URL: http://www.katrinsgoodiebag.se/blog/hanapee

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0