Världens bästa mormor!

Senast igår beklaga jag mig inför Rickard om att det var min första Påsk jag inte firade hemma. Kanske låter barnsligt men vi har jämt haft traditionellt firande med mormor och morfar, och sen bara mormor... Det är ändå mysigt att ha några högtider kvar, men tyvärr satte dubbeltentorna käppar i hjulet för min Påsk i Götet.

Men vad fick jag i posten idag? Inte räkningar, inte reklam, utan ett litet paket ifrån mormor fullt med påskgodis. Så himla gulligt av henne!!! Älskar att få "riktigt" post, alltså som vykort, personliga brev och paket. Mycket omtanke bakom sådant.

image125
Uppdatering: Att de flesta godisar innehåller nötter och att det andra inte var nåt jag gillar gör ingenting. Det är tanken som räknas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0