Varför?

Alltså jag undrar en sak, varför är det jämt när man går ut i sina fulaste slitnaste mjukisar, en slarvtofs och utan smink, då man träffar en massa man känner och sånna man inte vill visa sin fulaste sida för?
Det slår aldrig fel!
Ändå vill man ju inte behöva göra iordning sig bara för att gå ut ett litet ärrende, för så fort man känner sig någorlunda respektabel så träffar man inte en levande själv.

Som igår, då jag skulle ut o införskaffa föda, klart jag träffar hela partyligan i hissen, med det mest osmickrande ljuset i hela världen. Kul kul.

Jaja är man ytlig så är man.

Samma om jag har en hemmapluggdag, då jag knappt byter om ifrån pyjamasen, utan mer drar på mig mjukisar och nån tröja över, då får jag alltid oväntat besök. Allra helst knackar någon på när man har en brun ansiktsmask i nyllet. Knappt jag vågar mig på sånt innan klockan är för mycket för gäster.
Är det nåt jag hatar så är det oväntat besök!
Inte för att låta elak men jag vill kunna förbereda mig för besök, så att jag hinner ställa in mig på att vara trevlig.

Jaja nu är jag mitt fulaste jag, så keep away!!!

image134
Någon som känner igen sig?

Kommentarer
Postat av: Jonna

haha,jag förstår att det är mig du syftar på efter vårt möte igår..du behöver inte känna så,jag tycker om dig hur du än ser ut ;) nä skämt å sido förstår att du måste stött på några andra, och känner mkt väl igen vad du beskriver, ALLTID är folk ute när man snabbt ska uträtta ett ärende och ser ut som ngt sletet stycke som katten släpat in.. men du nu är jag ju här och läser bloggar! back to the books omedelbums ;)

2008-03-23 @ 13:11:31
Postat av: Becca

Haha din lilla fuling=) Ja koppla inte jonna först, jojo heter du ju;) Hehe nej klart det inte var dig jag syfta på, men när jag kom tillbaka med min bk påse var alla festprissar i hissen, tjoho kolla inte på mig;) Det går sjukt segt för mig idag.. med. Min motivation räcker inte riktigt för två tentor så då blir det inget av nåt istället=(... Hoppas du kommer igång snart sötis! kram

2008-03-23 @ 14:16:34
URL: http://smeckis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0