Två hakor

... men inte som i dubbelhaka (vilket jag säkert också har, men fokus på en fulhet i taget tack)
Det har växt ut en gigantisk böld på min haka över natten, ont gör den också.
image140
Den fruktade mens-finnen har tagit mitt ansikte som gisslan. Jaja lika bra är det så håller jag mig inne och pluggar.
Fy börjar bli riktigt trött på att plugga. O inte har jag gjort det ordentligt heller. Jobbigt att plugga till två samtidigt, då blir lätt båda lidande. Håll tummarna allihop imon!
Efter ska jag unna mig vin och vänner som sällskap. Åh längtar!

Bild: Google

Kommentarer
Postat av: Annika

Hoppas tentorna går bra idag!!! :) Kramar

2008-03-28 @ 09:44:49
URL: http://www.annikanorman.blogg.se
Postat av: Becca

En gick helt okey iaf... Snart vet ajg hur den andra går=) Ha en trevlig dag! Träffa Cicci förut, hon sa att ni kanske skulle på after-work, va mysigt, hade jag med velat! Massa kramar

2008-03-28 @ 10:09:44
URL: http://smeckis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0