Renmys med baby!

Igår hade jag lite kvalitetstid med min lilla Jojo, behövligt då vi bara ses typ en gång i veckan i skolan, på tok för lite. Vi bunkra upp med tacogratäng, nachos, massa grönsaker, och massa godis. Vi åt upp två tredjedelar, vilket är lite skrämmande då det brukar bli mycket rester då vi är fyra stycken.

Vi började se på melodifestivalen men orkade inte mer än en kvart, sen blev det Sex and the city-boxen fram till röstningen. Perfekt ju!! Det kallar jag effektivt tittande, slippa se alla bidrag och bara se resultatet.
Måste säga att efter att haft på melodifestivalen i bakgrunden förra helgen så har Charlottes låt satt sig ofrivillig och högst omedvetet i mitt huvud.

Hon ser dock ännu mer ut som en transa nu när hon är så grymt fit och smal, men schlager som kan slå i Eurovison det är det nog... Tycker hon påminde lite om Dana international, ni vet viva la diva- hon/han som vann för Israel för hundra år sedan.

image119image120

Frågan är vem som är snyggast? Eller ser mest ut som kvinna... En undran är iaf hur hon ser ut utan smink?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0