Inte ett dugg visare...

..trots att fyra visdomständer just nu i skrivande stund håller på att genomborra mitt tandkött. Har dock haft visdomständer på g sedan nian, de är oftast omärkbara men emellanåt får jag grym tandvärk och infektioner i dem, så som nu är fallet.

Det blir att intaga flytande föda nu, frukost blev proviva nypon, lunch en jalla, och middag potatismos o fiskbullar.. mmm...

Till tandläkaren vägrar jag gå, har märkt att en viss tandläkarskräck utvecklats på senare år, inte bra.. Men det brukar gå över av sig själv.

Nu har jag gnällt av mig lite, åter till tentaplugget...

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Annika

Stackare, ingen gbg-påsk, massa plugg och dessutom tandvärk!? Testa värktablett, det funka för mig när mina visdomständer jävlades. de har dock inte dykt upp än. ta i trä... Du är saknad här hemma!! Puss

2008-03-20 @ 22:20:22
URL: http://www.annikanorman.blogg.se
Postat av: Becca

Buhu ojoj vad det är synd om mig alltså!!! Nejdå, jag köpte nån sköljgrej på apoteket som smaka läkarsprit, så det gick över tills igår mkt skönt! Jag saknar gbg o dig!!! Hoppas du får en riktigt trevlig påsk! KRamar

2008-03-21 @ 14:20:29
URL: http://smeckis.blogg.se
Postat av: emma

heey (: såg nu att du hade kommenterat min blogg för typ hundra år sen! förlåt för min otroliga seghet. ser att det har löst sig med csn för din del med iaf ;)

2008-03-21 @ 19:07:42
URL: http://thelowdown.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0