En sak avbockad...

..två kvar.

En muntlig presentation överstökad. Blev lite nervös, nog mest pga förberedelserna som begränsades till en timme innan själva redovisningen. Men vi prioreterade tentaplugg före, så skjut oss. Egentligen inget att vara nervös inför då vi va runt 13 som närvarade. Vi var först ut iaf, skönt, hatar att sitta och vänta på sin tur. Då om någongång blir man verkligen nervös.

Fick även instuderingövningar, väldigt behövligt då vår lärare inte gjort några tentor innan, med andra ord inget att öva på.

Åkte förbi Gina på väg ifrån skolan, hitta en fin svart bikini-överdel för 15kr. Ett kap. Nu måste jag åka utomlands snart så jag får användning för den ju! Sen blev det en svart och en randig body med. Jag som försökt bojkotta dem, för att de påminner för mkt om mina gamla gympadräkter jag hade som ung truppgymnast. Men måste erkänna att de är riktigt bekväma!
Dock inte så snygga för sig själva, utan en nerderdel är ett måste.

image138
Typ så här ser de ut, fast svart-vit randig, hett eller vad?

Plugg var det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0