En lång fredag...

Vaknade kl 05.30 av grymt magont hemma hos Rickard, o längtade bara tills klockan skulle bli 8 så jag kunde gå upp. Det resulterade i att jag smet ut och hem, utan att väcka honom kl 07.00. Haha kände mig som värsta one-night-standet som smiter ut helt snopet dagen efter utan att våga väcka trollet man råkat gå hem med. (Märk väl; detta har jag bara HÖRT om alltså inte hänt mig, jag är en fin flicka... )

Efter värktablett och värme på magen somna jag om som ett litet barn, tills jag väcktes av att R ringde o fråga vart jag försvann. Han vaknade av att han sträckte sig efter mig o jag itne var där. Osis för honom haha.

Jaja dagen har vart seg, så mycket att läsa in och så lite motivation... Ingen lyckad ekvation. Nu är det bara EN vecka kvar till tentorna. Hur sjutton ska jag klara två tentor på samma dag??? Har jag tagit mig vatten över skalpen som vanligt? Becca- eviga tidsoptimisten!

Har unnat mig att införskaffa ätbart godis till mitt påskägg, och även påskägg till R snäll som jag är.

Nej nu ska jag återgå till böckerna.

Glad påsk mina underbara vänner!

Kommentarer
Postat av: hp

DU HAR FATTAT!! :D

ömma smek på dig mitt bästa fan! /hp

2008-03-21 @ 21:20:39
Postat av: Becca

Haha grymt bra! Nu kan jag leva lycklig ett tag när jag blir erkänd av dig...ooh;)

2008-03-21 @ 21:24:21
URL: http://smeckis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0