Var inte så farligt

Just det apråpå mardrömmen. Jag har träffat familjen nu och det var ingen fara på taket. Men de försökte få mig att sjunga sing-star, han hade såklart skvallrat. Men jag slapp denna gången, dock slapp jag inte höra de andra. Men jag repar mig nog till slut haha.

Resan dit var det värsta. Redan när jag kom ombord så var jag kissinödig. När han kom ombord så fråga jag honom om toan funka. "Tyvärr brukar de inte ha igång dem på dessa turena, vadå då?" Damn!! "Sen är det ju ca 15min att gå från busshållplatsen hem till mig".. Vid detta laget är jag beredd att hoppa av på första bästa ställe i skogen o lätta trycket. Ni vet när man är så nödig så det gör ont i hela kroppen. Typiskt nog är det ca 40min till första stoppet. Då kan han inte hålla sig längre och erkänner att toan visst brukar vara igång, o att det inte alls e långt att gå. Dumma!! Fortfarande beredd att hoppa av på första bästa stället o ta bussen hem igen. Men bara för att jag nu visste att om jag var tvungen så kunde jag gå så höll jag mig. Men klarade 1.40 utan att gå på toa. Men hade fått beskrivning för att hitta till den i lägenheten, så hann knappt hälsa eller få av mig kläderna innan jag sprungit dit.

Bra första intryck?

Tummen ner för att vara så lättlurad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0