Tentaplugg

Nu är jag hemmkommen efter att ha kollat på två lägenheter, herregud är så himla glad för min pyttelilla men mysiga lägenhet ändå. Alltså den ena var så himla äcklig, hade bara kokplatta och världens minsta toa. Den låg bra men antagligen är det en missbrukare som bott där innan, sådär mysigt.
Den andra var en omgjord källare i en villa. Nylagd parkett, helt ny varmluftsugn, helkaklat badrum. Väldigt fräscht och fint! Tyvärr ganska lågt i tak och låg lite off, så därför gick den bort. Förövrigt så var det ett fönster i toadörren, haha knappast att jag skulle låna den om jag var på besök.

Så det blir bara att leta vidare!

Nu ska jag äta lunch och sen ta tag i dagens tentaplugg. Idag är det maxning som gäller!

Ha en kanon dag!

Kommentarer
Postat av: hp

nemen!! nu blev jag ju tåriz :') hoppas jag får fortsätta vara din lilla favviz-girl

ömma smek /hp

2008-01-15 @ 18:41:43
URL: http://hanapee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0