Skrämmande drömmar

Jag vet hur sjukt ointressant det kan vara att höra eller läsa om andra drömmar. Men detta är min blogg så skyll er själv(a).

Detta är illa varslande tycker jag att de enda gångerna jag drömt om min kille så har det vart mardrömmar.
Som nu innan jag skulle komma tillbaka efter jullovet och vi inte setts på 2-3veckor.

Jag drömde att när jag väl skulle få träffa honom så hade han en överraskning till mig. Nämligen att träffa hela hans tjocka släkt. GAH!!! Inte nog med det, hans mamma hade insisterat på att hela min familj skulle komma med. (O ni som träffat min familj är medvetna om storleken o frispråkigheten, på gott och ont. Jag säger bara såhär: min mamma hade sex och samlevnadslektionerna för min klass i sexan och på konfirmationen. Min pappa drar ständigt "pappaskämt" och är helt inne i "inga genvägar till det perfekta ljudet"-filosofin alla farbror barbro. Min bror är i den djupaste av tonårsåren allt och alla är emot honom, min syster blir förbannad och slänger saker omkring sig. Min storebror är kanske normalare, dock starwars-, lord of the ring- startreek- freak. Inget ont om min familj älskar dem, de har verklgien stora personligheter.) Så där blir jag satt i ena änden av ett kilometer långt bord, placerad så långt ifrån honom som möjligt. Hans systrar sitter mitt emot mig och försöker tvinga mig att uppträda med singstar för att underhålla alla. Om jag inte gör detta kommer de aldrig acceptera mig i deras familj. Jag total vägrar och springer därifrån och låser in mig på toan... (jag sjunger alldrig nykter är mitt orubbliga motto! Ända sedan jag var Maria i lågstadiets julspel och hade ett solo inför hela skolan, o övade hemma med mamma o hon säger "becca förlåt, men du kan itne hålla en ton", kan jag visst o sjöng. Men har nu fattat att ajg är helt o hållet musikaliskt obegåvad, o för alla andras trevnads skull ska låta bli bland folk)

Andra drömmen var att jag kommer hem till min lägenhet, men min nyckel funkar inte. Då har min kille sagt upp min lägenhet åt mig, tagit alla mina möbler och ställt in i en gemensam fjuttig lägenhet. Vi har väldigt olika stilar på våra möbler nu ska tilläggas. Hans svarta skinn soffa mot mina vita, gråa, turkosa och mullvardsfärgade möbler är ingen hit. Väggarna är illrosa och han har inrett ett "biorum"...

Haha inte bra detta... Men har pratat med honom om det. Han lovar att säga till innan han säger upp min lägenhet.. Det är vad jag kallar en keeper haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0