Outsiders

Just sett outsiders på femman. Nu känner jag mig smal och glad. Trots att jag hetsåt mina fiskbullar så jag har ont i magen nu.
Herregud om man är för överviktig för att skaffa barn, varför inte bara stryka pizza och smågodis från dieten? Hon sa att hon hade prövat allt, piller, elstötar, plåster mm. Men varför inte pröva motion och sundare matvanor?

Jaja det var iaf boost för självförtroendet.

Apråpå nåt helt annat så ska jag följa med och kolla två lägenheter imorgon. Spännande, hoppas någon är bra. Inte till mig dock...

Kommentarer
Postat av: Lina

hihi aaa TACK!!! :D

Outsiders? jadu, vad ska man säga? Blir mest bara irriterad, SPECIELLT på det paret som ville ha barn.. Dumma tokar *muttrar*

Va skoj att kika på lägenheter! Lycka till! (även att det inte va till dig.. hehe)

kram o godnatt!

2008-01-14 @ 22:49:55
URL: http://ninninusens.blogg.se
Postat av: Egoina

jag är hungrig..

2008-01-14 @ 23:01:41
URL: http://egoina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0