Outfitkavalkad..

Alltså jag har full förståelse över att det nu kommer komma en hel drös med kommentarer om inköpsställen och beröm om min otroligt "egna" stil. Men gott folk jag säger bara så här, titta, njut och låt inspriationen flöda. Men jag hoppas att inte alltför många "copy-cats" kommer möta mig på stan imorgon...
image81
Med en morgonrock i garderoben är övriga plagg helt överflödiga (speciellt under, passa på o va lite lös o ledig för guds skull.) I bakgrunden ser ni mitt sortiment, man kan inte få för många morgonrockar är mitt motto!

image82
Detta var ett mode som sverige tydligen inte var redo för, fick så konstiga blickar på utestället när jag kom i min bellydancing outfit med en silvrig bikini som topp... Jantelagen *fnys*
image83
Här ovan bär jag en egen designad t-tröja, matchad med rosa overallsbyxor. För den mer vågade kan den utan problem bäras ensam som topp. Säljer vid efterfrågan...

image85
Kände direkt efter att ha kollat på Pirates filmerna att detta modet var här för att stanna. Känner mig så himla läcker o fin när jag har detta på mig!

image84
Det är kanske inte alla som kan bära upp en handduk på detta sättet, men vissa har "det". Dock är en bukett björkkvistar ett måste som acessoar för att kunna "pull this off"

image86
Har du en dålig hårdag? Har du en gammal gasbinda liggandes hemma? VOILA! En mkt trendig och chick huvudbonad! Dock plus om det inte är allt för mkt blod på, mest hygieniskt om inte annat. Till detta är sotade ögon ett måste!

Håll till godo!

Kommentarer
Postat av: Lina

hihi vilka härliga bilder!!

joo det blir nog tufft.. men det bara SKA gå! :D

Jag ska läsa en omvårdnadsutbildning.. vill jobba med människor, så det blir nog bra i slutändan :D Jobbar ju på ett byggföretag nu (och har gjort i 3 år snart) men känner väl att det där inte e min grej riktigt.. MEN, man ska vara tacksam för att man har ett jobb, inta alla som har det ju!

Tusen tack för din "tumhållning" för mig imorgon.. det kan behövas *nervös* :D

kram kram

2008-01-13 @ 22:06:17
URL: http://ninninusens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0