Otippat?

Har räknestuga inför tentan på fredag idag.

Börjar med ett sms ifrån Brancis; hej ska du gå idag? Själv passar jag nog på o gör gamla tentor hemma istället.."

det tar mig ungefär 4min innan jag skickat iväg ett sms till Mou, "skola eller inte skola, det är frågan." O med vad jag tror är ett lättnadens suck får jag tillbaka "Bra då kan jag slinka ur mina tajta jeans, kom hit så fort du kan"..

Så hemmaplugg med andra ord.. Detta är relativt vanligt för oss.. men vad kan man lära sig för nytt fyra dagar innan en tenta?

Så nu sitter jag och äter lite frulle, och kokar pasta till min matlåda innan jag traskar bort till Renen (Mous byggnad heter så, finns en lustig anekdot till detta, men det är för tidigt för sånt nu)

Det enda dumma med mitt beslut var att jag hade tänkt ha en mysig lunch, i mysigt sällskap, men det får väl vänta till helgen, då bådas våra tentor är överstökade..

Ha en toppen dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0