Omedveten sovmorgon

Jag måste vara världsmästare på snoozning, o jag avancerar genom att tom sätta om alarmet med ögonen slutna och sovande. Jag vaknar jämt med en chock om hur mycket klockan är. Vilket ni nog förstår inte är någon succé, det resulterar i omedvetna sovmornar. Imorse hade jag käckt satt alarmet på 07.00, för att hinna plugga innan sjukgympan kl 10. Men nu sitter jag här nyvaken och klockan snart nio, vad hände, vad gick fel?

Låg ioförsig uppe med inversteringspapprena och hostan till lite över två, men men... Hoppas jag kommer upp i tid till tentan på fredag bara!

Nej nu ska jag koka klistergröt och ta på mig träningskläderna.

image87
Bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0