Nu ger jag upp

..för ikväll.
Jag förklarar härmed denna kväll pluggfri från och med nu!
Ahh sweet freedom. (Synd att dagens plugginsats vart långt ifrån vad jag hade planerat. Men höll mig iaf vaken mesta delen av tiden.)
Nu blir det filmtajm, ingen mindre än "Ali G in da house" skickad från lillebror. Jag har ju sett Borat filmen och var väl aningen chockad, road, chockad, traumatiserad om vartannat. Vet inte riktigt vad jag tyckte men jag har svårt att få bort nakenfajten ifrån min inre syn. Men lite lättsmält såhär på söndagkvällen är aldrig fel.

Så nu jag önskar er en riktigt god kväll!

image80
Bild

Kommentarer
Postat av: Lina

ahaa.. vad pluggar du för nåt? Själv kom jag in på en utbildning och har upprop imorgon :D Yeey. Ska bli spännande..

Tufft att jobba 50 % plugga 100% på distans dessutom samt att vara heltidsmamma..

men det ska nog gå.. förhoppningsvis! :D

Hoppas du haft en bra kväll!! kram

2008-01-13 @ 21:31:13
URL: http://ninninusens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0