Kursstart och knät

Har vart på uppropet för en av de nya kurserna, Arbetsrätt. Tror det blir en relativt soft kurs då jag känner igen det mesta ifrån Handelsrättsliga översiktskursen, intressant iaf. Dock höll jag på att dö av kissnödighet och han bara malde på och malde på. Blir som en mentalblock när man blir instängd i en föreläsningssal, antingen börjar magen kurra (hur mkt man än stoppat i sig innan) eller så blir akut super kissenödig. Jaja tre timmar en gång i veckan blir nog lagom tempo för att klara kursen.

Imorse var jag på återbesök efter operationen, kolla så att allt läker som det ska. Var bara lite pinsamt att jag inte kände igen doktorn som han som opererade. Så jag berätta om operationen och allt som om han inte vart med. Han försökte inflinka i min berättelse med "ja VI bestämde ju oss för att göra så." och " ja, Vi gick in med tillhålen här..." haha lite pinsamt med tanke på allt ajg sa, men till slut kom jag på att det var han... Jaja korsbandet lappa de ju aldrig ihop när de var inne, det var liksom halvt av, halvt ihop, så förhoppningsvis läker det ihop. Jag måste dock vara väldigt duktig med sjukgymnastiken så att musklerna orkar stödja upp det korsbandet inte kan. Men måste vara försiktig så jag inte har av det helt om ajg klantar mig.

Jaja en lugn termin får detta bli antar jag. Men med tanke på allt plugg jag har framför mig så är det ju ganska välbehövligt!

Ikväll har jag hjälpt R att flyttpacka... Jag är såååå snäll! Fick middag för besväret.. helt klart värt det! 

Nu ska jag glo lite tv och sen blir det natten!

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0