Jippie!!!

Happy happy HAPPY!!!

Jag får csn, handläggaren ringde igår. Det skulle verkligen inte vara några problem, med tanke på mina tidigare bra resultat så får man ha en svacka, särskillt under mina omständigheter menade hon. Tjoho!!!(ibland hjälper det att ta sängvägen, skönt att slippa för denna gången..)

Jag är så glad och lättad. Nu kan jag fokusera hundra procent på plugget och klara allt denna termin! (försöka går ju)

Nu ska jag äta frulle, sen föreläsning 10-12. Himla intressant, går igenom politisk historia, allt från filosoferna i antikens grekland, till svenska medeltiden. Jag som gillar filosofi, historia och samhällskunskap stormtrivs.

Sen ska jag tvinga iväg mig till sjukgympan, om jag nu får komma fram på hans telefontid. Så dåligt att han bara har en timme två gånger i veckan och så tutar det upptaget hela timmen. Tror jag skiter i tid och bara åker dit, har ju för sjutton inte tränat på två veckor nu...

Helgen blir SKÖJ!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0