En produktiv dag?

Nja ganska iaf, vi pluggade från 10-16 iaf, sen fastna vi i OC. Jag som just upptäckt denna underbara serien (sist av alla såklart som vanligt, o när den är slut med.. Men beror på att vi inte skaffa fler kanaler än 1an, 2an o 4an fören ett år innan jag flytta hemifrån har ett giltligt skäl) så kan jag inte missa ett avsnitt. Efter det var det kört, kunde verklgien itne koncentrera mig mer..

Men nu ska jag laga till en gourmet middag bestående av fiskbullar i dillsås, potatismos och rivna morötter, mums. Haha man är en sann finsmakare minsann. Efter det är planen att sätta mig och plugga någon timme till.

Ha en skön kväll! Hoppas ni gör något roligare än mig!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Det är den nog :D *ler*

2008-01-14 @ 19:13:40
URL: http://lolabrin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0