Dåliga nyheter

Har haft mina onda aningar. Så idag gick jag in på hemsidan för att kolla läget. Du har ett meddelande. OH NOO! Typiskt!
Stor klump i magen!
Csn kommer pröva om jag är studiemedelsberättigad. Kul jag som pluggat mer än någonsin föregående termin. Har slitit så jag förstört magen och allt. Men allt beror såklart på mitt sabla knä. Efter att jag skadade mig så missa jag massa föreläsningar till Statistikkursen, sen över sommaren så tränade jag massa sjukgymnastik för att bli bra. Sen opererades jag den 10e oktober, då jag missade ännu mer i skolan. Hjälpte ju inte att ha ont i flera veckor efter heller. Men nu äntligen så börjar det bli bättre. Inte så jag kan träna normalt som innan igen, men jag har iaf inte ont HELA tiden. Dock vet jag att tack vare brist på motion så blir min koncentrationsförmåga kass. Pröva själv att gå ner till noll träning från 3-4gånger i veckan, plus dagliga promenader.. Jag hoppas iaf att csn fattar hur hårt jag kämpat denna terminen, visst två u-kurser har jag men det kommer jag tenta upp redan i feb-mars. Jag tycker detta är giltliga skäl, hoppas de håller med mig!

Håll tummarna, både på fredag och att csn är förstående.

Detta förstörde helt min kväll och det gör inte tentaångesten inför fredag ett dugg bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0