Äntligen helg

Idag har jag inte fått gå upp före kl 12, det var en order. Var mysigt igår, lagade hur god mat som helst. Köpte färska laxfilér som jag tillaga i ung på ett täcke av strimlade morötter och palsternacka. Till det potatismos, blev så himla gott, längesen jag åt färsk lax. Skulle kollar på "I am legend" men den tog så långtid så får bli imorgon istället. Tror den är jättebra!

Idag har vi vart på Mio och Ikea och kollat saker till hans nya lägenhet. Han skrev på kontrakt för en ca 50kvm stor vindsvåning i Herrhagen. Har itne sett den, emn ska få följa med och kolla i veckan. Ska bli jätteroligt!
Så idag har vi kollat massa till lägenheten, så himla roligt med inredning. Lite svårt att veta vad som passar bara när man inte sett den än.

Sen har jag äntligen fått smaka en MAX burgare som alla tjatat om är så goda. JAg kan inte annat än hålla med reklamen, sveriges godaste burgare. Åt en GI med görgott bröd. Dock var det den långsammaste och kassaste servicen jag vart med om, just när jag kom fram till kassan så försvann hon. Då kom jag helt plötsligt sist i kön intill. Det hjälpte inte att man var svimfärdig av hunger. 
image96


Ikväll så är det fest på planeringen. Synd bara att jag är helt slut och inte sugen över huvudtaget. Vill bara sitta hemma med en feting chipspåse och glo på film. Men skulle vara så trevligt att träffa alla tjejerna som jag inte träffat sen innan jul. Men blir nyktert ikväll iaf.

Ska ta en dusch och tänka på saken..

Ha en underbar helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0