Åh inte nu igen...

Ok jag ska inte säga att detta är ett nyårslöfte.. (det är förövrigt att börja simma en gång i veckan)
Men någon måtta får det vara på mina uppdateringar annars är det ju lika bra att lägga ner.

Är tillbaka i Karlstad i min 20,7kvm stora lägenhet igen, hur underbart som helst. (Men mamma om du läser, som jag fått reda på att du gör, det var jättemysigt att vara hemma, men borta bra o hemma bäst!)

Min säng, mina saker, eget badrum, o just det alla mina skolböcker också... men det är skönt hur som helst!

Mitt jullov har varit väldigt bra, aningen länge än vad jag hade planerat med tanke på tentorna nu i januari. Men det var välbehövligt kan jag stryka under!
Har hunnit med rätt mkt ändå:
-Träffa vännerna (tyvärr inte alla som vanligt)
-En utgång, hur rolig som helst, synd bara att inte alla smet före i kön som vi...

(1o2 Tradition med Mou o mig!, 3 Annika hitta ett billigare alternativ till taxi. 4. Vi fyra är ganska bra!)
-Två julfirande
-Julklappsjakt (som slutade i mer saker till mig än dem jag skulle köpa till, typiskt!)
-Förkylning
-Toklyckad nyårsafton (fint uppstyrd middag i örgryte, som ioförsig till största del bestod i hockeyspelande. Jag var sjukt dålig, så tyckte det var roligare att möblera om spelarna, så att det var tre olika nationaliteter i min motståndares lag när han inte såg. Haha han blev något förvirrad. Kvällen slutade iaf efter antastande av en australiensare o bestulen på hela 180kr, kl 7, lagom tills min far skulle till jobbet på morgonen.)

(1.Fint dukat o uppklädda vänner. 2.Annika och jag på tolvslaget. 3.En nyårspyntad Annika signerad mig. 4.Bildbevis på att jag gjorde ett mål iaf, mer eller mindre utan fusk. 5. Så här trevligt hade vi största delen av kvällen)
-En roadtrip till Jönköping med Annika o Emelie där vi shoppa en heldel, sen Lager 157 där vi shoppade mindre..
-En bio och sushi.
-Massa mys med familjen
-En hårklippning (julklapp från mamma, dock lyssnade inte frisören på mig för fem öre. Kände mig som ett stympat gossebarn om skalpen och vara nära tårarna. Så nu är det sjukt mycket uppklippt. Men har bara hört positivt om det, antagligen för att jag klagat massa innan så det känner sig nog tvingade att vara snälla och ljuga för mig. Snällt skulle ngo gjort samma för dem!)

Nu ska jag återgå till mina studier, tenta på fredag igen håll tummarna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0