Snooz!

O tyyypiskt! Lyckades snooza mig förbi dagens lektion, attans bananer inte alls lyckat. Jag som tom tycker om vår nuvarande föreläsare...

Jaja blir väl hemmastudier för hela slanten igen!

Hade iaf en mysig gårdag. När vissa andra var tvungna att gå upp när alarmet tjöt kl 07.00, fick jag lugnt sova kvar. Sen när han traska till skolan viska han att jag behövde sova två timmar till, o jag är ju inte den som är den...

Sen blev det hemmaplugg, en sväng till EM och en promenad tillbaka. Sen tjejmyskväll med Gossipgirl och Gynning (jag var alltså i sällskap av Kicki o Tessan, jag tror inte att Gossipgirl och Gynning är mina tjejkompisar...Jag har riktiga vänner, jag lovar..). Dock blev det mer snack än koncentration på tvn, typiskt... Men Gynning är verkligen en sköning, dock tålde jag henne inte innan, men nu bjuder hon verkligen på sig.

Just det plugg var det nu!

Ha en underbar dag!

Kommentarer
Postat av: Annika

Suck, jag är så sjukt trött på Gynning, hon bjuder visserligen på sig själv men fan va hon ska uppmärksamma att hon gör det också! Sen hade det inte skadat om hon sänkte röstnivån en aning, hennes röst skär verkligen i mina öron, även när jag inte hör henne...haha, men gossip girl är bra!! :)

2008-02-06 @ 14:25:36
Postat av: Becca

Annika: haha ja hon är inte lågmäld, engelskakunnig eller sjunger särskillt bra, man tycker det är roligt ändå=)

2008-02-06 @ 14:26:48
URL: http://smeckis.blogg.se
Postat av: joel

äääh, 23, det prickar jag snarare in som tant på väg mot gumma ;)

2008-02-19 @ 09:04:57
URL: http://joelsunderbara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0