Sushi!!

Sushi är klart en favorit för mig och nu har äntligen Karlstad fått en sushirestaurang som ioförsig är sjukt dyr, men som man inte riskerar att få läskiga parasiter av.. Det tror jag är en risk om man äter på nåt av de två andra ställena! Usch o fy!

Dock kändes det som en väldigt vänskaplig lunch, men lika bra var väl det..

Ikväll blir det födelsedagsfest gånger 2, ska bli trevligt, har köpt en starkvinsglögg som present, sen tänkte jag slänga in lite gratisprylar.. Ojoj det är inte dåligt att få presenter av en fattig student, tanken som räknas iaf.
Tror inte så många har lust att byta klappar med mig nu kanske hehe...

Nu ska jag vända upp och ner på min stackars garderob, hoppas på några bortglömda guldkorn, som alltid...

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha det blev sannerligen en kväll att minnas! vem hade kunnat ana att vi skulle få stöta på en äckelhand med 5 stycken äckelfingrar ;)

2008-12-07 @ 12:33:41
Postat av: Marielle

Vill du vinna en resa eller kanske en bil? Var med och tävla på min blogg! :-)

2008-12-07 @ 15:51:05
URL: http://marielletorgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0