Piff och Piff

ojoj det har ju hänt relativt mycket sen jag skrev senast...

Just nu håller jag och Mou (aka piff, bill, jojo, jonna..) på med vår c-uppsats, idag genomförde vi de fyra sista intervjuerna till den. Så himla skönt. Så nu har vi kommit mer än halvvägs med den.
Vårt uppsatsämne är Karriärsmöjligheter inom bankväsendet och om det skiljer sig mellan kvinnor och män... Väldigt intressant och lätt att hitta hur mycket information om som helst.
Vi har valt att bara intervjua kvinnor på Nordea, och jag kan bara säga att de har vart så himla härliga och tillmötesgående.
Både jag och jojo blev helt kära i de äldre tanterna och ville krama om dem o sitta i knät!
Vet inte om det är reklam för Nordea, men det de berättat får mig att tänka om angående att jobba på bank, det verkar finnas hur mkt möjligheter och variation som helst.

Skönt iaf att de är över..inte bara för att ha det överstökat, utan även för plånboken.
Jag o jojo har väldigt dålig karaktär, o har belönat oss med en runda på stan efter varje intervjudag.. Hehe med det förtjäna vi minsann!

För övrigt har jag tidernas träningsvärk i alla stackars lemmar... Var på prova-på klättring med Rickard i måndags, vi hade pratat om det hur länge som helst om att göra det ihop... Så det var roligt att det äntligen blev av, var hur kul som helst.. Men kände hur tävlingsinstinkten vaknade till liv, så det var gött att jag klarade första väggen helt utan problem, var lite orolig att mina spagettiarmar skulle klara det...
Sen skulle jag pröva en vägg som lutade utåt, det gick inte lika bra.. Hade sån sjuk mjölksyra i händer o armar så jag gav upp, lite störande då Rickard klara det på första försöket... Dock ska han väl ha de där musklerna till nåt..

Så idag har till och med gjort ont att göra "citat-tecken" med fingrarna... hehe kanske är en vink om hur töntigt det är att göra just det...

Idag kom jag också på att det är omtenta på fredag... undra om man kan klara den med två dagarsplugg?

Nu ska jag kolla på top model (bra början för tentaplugget), sen ikväll är det Streetdance med Brancis, så himla roligt. Hoppas jag klarar att röra mig för träningsvärken bara...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0