Leia

Föresten har jag glömt att presentera senaste familjemedlemmen i familjen Andersson, som om vi inte var många nog som vi är... Leia 3månaders labrador..
(Blond kommentar ifrån Becca: "Ohh Leia, som första hunden på månen" hahaha... )


Världens sötaste valp!!! De ska dock bara ha henne i ett år och lära upp henne till ledhund.
De tyckte det var ett bra sätt att testa om de klarar av att ha hund, då mamma o lillebror tjatar sig blåa om hund.
Om hon inte har det som krävs för att bli ledarhund så köper vi loss henne, för hela familjen är redan helt sålda på henne...
Titta bara in i hennes hundögon!
När jag var hemma sist, för två veckor sedan var hon inte rumsren än, när jag gick långpromenad började hon gny, det visade sig att hon var toanödig..
Hon vägra bajsa ute, bara inne eller i vår trädgård, lite lustigt.
Under den helgen hann hon bita sönder; mina strumpbyxor, strumpor, händer, halsduk och vantar.
Men som sagt med de hundögonen kommer hon undan med det mesta!
Längtar hem till lilla bebisen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0