Julemys med Piff...

..har intagit fullkorns pepparkakor med brieost (bästa kommer ifrån euroshpper, 12kr på ica), julmust och saffransmuffins. Mm mm MMMMM!!! Mycket delikat!

Varför Piff och Piff, kanske jag ska förklara... Det är väldigt många som anser mig och Jojo som en enhet.. så vissa har kallat oss för Piff och Puff, men då vi tycker vi är lika grymma, kan ju inte en person va Puff..som kommer som andre man, så nu fick det bli Piff och Piff, eller Bill och Bill.. så nu vet ni...

Har haft en väldigt mysig kväll med min bättre hälft, summerat gårdagen och slängt ett öga på Idol.. Kevin ska vinna!!!

Sen har jag funderat mer på det här med Mysvän, jag ska banne mig skapa ett event eller en grupp där myssugna kan samlas... Inte alls desperat hehe......
Jag har bara några krav jag vill ställa på dem som blir medlemmar; Snygga, hygieniska, vältränade, herpeslösa och vid god psykisk hälsa..

Har iaf inbokat en sushidejt imon, blir intressant... Om inte annat älskar jag sushi, dock känner jag på mig att det inte blir en gratislunch, ATTANS... Dejting i lågkonjunktur är inte en hit!

Nu hägrar sängen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0