Fem små äckelfingrar...

..satt jag och facinerades av utanför månen igår..
Det blev lite mycket dricka, lite för lite föda plus en låång taxiresa, den ekvationen brukar sluta på liknande sätt. För mig blev det på en bänk utanför månen..

Stackars Jojo och Branca fick höra alla mina konstigheter. Jag var facinerad av min äckelhand med fem små äckelfingrar på, sen vägra jag gå , jag ville sova på bänken, tyckte att de kunde gå hem utan mig, jag skulle hitta hem själv... Sen när de väl fick upp mig så sa jag tydligen, förlåt nu släppte jag väder, men det är ok om man är så full som jag är... det är ju trots allt vidrigare att spy...hehe...
Sen fastna jag med mina pumps på Torgets kullerstenar, då hade jag sagt "Jag vill haaaaaa den" hehe och tyckte att jag var tokfestlig,,, Tur att jojo har samma humor som mig iaf...

När jag kom hem så parkera jag mig på badrumsmattan, tur att den är lurvig.
Jag vaknade upp kl.6 i min säng, naken, med sminket och håret helt intakt... plus oborstad mun fyyyyy, jag har ju mått bättre!

Tur att gårdagen var så himla rolig iaf!

Nu är enda tanken i mitt huvud, egentligen den enda tanken som jag haft hela dagen Burger King... så jäkla sugen, men känns som att bestiga mount everest just nu...
Har iaf intagit lövbiff och potatis mosat i beasås, trots det är jag döhungrig fortfarande.. Kan ju bero på att jag var helt tom efter natten...


Branca med alla fina gåvor

Två fulla töser..

Två stycken Björn Gustavsson...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0