Beachparty..

.. ungefär som jag förutspått så var det an anledning till att tjejer hade bikini, BIKINI på ett uteställe.... Sand på golvet, stackars de som måste städa sen (ååååååååååååååååååååååååååååh SOPA), en o annan badboll som landa på ens huvud med jämna mellanrum..
.



/>
Jaja, jojo, Tebre och Madde var iaf hos mig innan med en Baginbox. Det var en bra början på kvällen, sen hände mkt roliga saker för jojos del iaf..

Objektet för min besatthet just nu var självklart ute, vi hann prata lite iaf, men så fort jag vände ryggen till så försvann han.. (kanske borde fatta vinken o gilla läget..nooo) Sen hitta jag honom på dansgolvet med mina dansanta vänner... Samma sak igen..

Fick iaf till ett deeptalk med Foppis som vanligt.. Jag blev uppmanad att skaffa mig en mysvän, inte kk eller pojkvän, mysvän är tydligen tha shit.. Funderar på att skicka ut några inbjudningar på Fejjan typ "Vill du kramas.. No strings attached" undra hur många svar man får?

Nu börjar den bekanta bakisångesten smyga sig på också... jag som skulle gå ut nykter, jag som skulle plugga hela dagen osv...

Nej nu ska jag nog intaga lite frulle! Ikväll blir det julemys med Jojo, julmust och pepparkakor med brieost, mmmmmmmmm..


En slak hemorrojdkudde?

Ett deeptalk i vanlig ordning;)

Kommentarer
Postat av: spiderchick

haha nej än så länge har ingen pensionär gått om mig, tack å lov.

2008-12-05 @ 13:15:20
URL: http://spiderchick.blogg.se/
Postat av: sandrah

heeey you!! Ja, vad fasen! E inte en myskopmis det ultimata!? Vem vill inte kramas liksom? Jag förslår en post på fejjan! kanske en grupp tom där man kan gå med och hitta likasinnade ;P

2008-12-05 @ 19:53:54
URL: http://saandrah.blogspot.com
Postat av: Becca

Sandra: Will do will do...är du på??=)

2008-12-06 @ 10:40:01
URL: http://smeckis.blogg.se/
Postat av: sandrah

jag är givetvis på! :P

2008-12-07 @ 13:53:28
URL: http://saandrah.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0