Anna-dagen!

Just det min familj är så himla omtänksamma...

Sms kl 01.01 från lillasyster:
Grattis anna´sar! ananasar=) puss

Sms kl 01.45 från mamma:
Grattis på Anna dagen kram puss mamma

None
Två av Annorna i familjen för väldigt längesen..

Väldigt gulligt, men jag vaknade såklart av dem och kunde inte somna om. Anna är dessutom inte ens mitt tilltalsnamn. Dock brukade vi fira Anna-dagen hemma då vi alla töserna i familjen är döpta efter mamma till Anna i andranamn, de andra får laga maten o göra en tårta. Mamma brukar ge oss nån liten present med, detta trots att det är hon som heter det på riktigt.
Så jag tror detta var som en liten påminnelse så att jag absolut inte skulle missa att gratta DEM idag...

Både jag och Jojo fick iaf en lussebulle och chokladbit var av snälla söta Madde fräsch, jag på namnsdagen och Jojo i födelsedagspresent, sju veckor i förskott. Så himla gulligt!!!

Ska även erkänna att min besatthet har avtagit, noll attraktion vid kollision i skolan idag. Detta borde glädja Madde som inte hejjar på hans lag, hehe....

Idag anmälde jag även mig till att vara fadder för utbytesstudenter nästa termin. Detta efter att ha vart hos handledaren för utlandsstudier, där jag fick reda på att utbytet med England var slut, så jag överväger Paris nu istället. Det är tydligen plus i det personliga brevet att ha vart fadder... Eftersom min o Brancas franska inte är mycket att hänga i granen fiskar vi så många plus poäng som möjligt.
Imorgon ska vi träffa han som har bäst koll på Frankrike utbytet, så håll tummarna att vi ahr en chans!

Nu ska jag fortsätta att sammanställa intervjuerna, så att nån nytta gjorts idag.

Kommentarer
Postat av: Madde

Jippikayey! Jag är omnämnd i en blogg, jag är typ känd nu, vilken lycka! Deta är fom nu min nya måste-blogg varje dag! Puss o kram

2008-12-10 @ 14:25:46
Postat av: Becca

Haha sötis;) Klart du är omnämnd i en blogg, världens största blogg också;)

2008-12-10 @ 16:22:59
URL: http://smeckis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0