Lemlästad

I fredags skrev jag ju inte mindre än två tentor. Den ena gick nog vägen. Men den andra gick inte lika bra, för det första så missa jag två bussar, kom till skolan 10 över, gick till fel tentasal. När jag väl satt med tentan framför mig så insåg jag att detta aldrig skulle gå. Hade koll på det mesta, men kunde inte alla steg ändå, kunde peka vart i mina anteckningar svaret stod. Inte för att det hade hjälpt på tentan. Så jag lämnade blankt för fösta gången. Kanske aningen för optimistiskt att tro att man kan klara den tentan med tre timmars plugg..
Så nu blir det att hålla den i minnet fram till den 12e maj.

Ändå sedan fredagen efter tentorna, har jag haft grymt ont i huvudet och kroppen. Blev bara en mys kväll på Renen alkoholfritt. Lördagen blev det en sväng på stan med tjejerna och en utgång på kvällen. Hade jätteroligt på förfesten då vi spelade Rappakalja, sjukt roligt spel!
Resten av helgen har jag inte gjort mkt alls. Skönt det med!

Igår så hade jag introduktion i nya kursen, fem böcker på fem veckor, en gruppuppgift som ska redovisas i seminarie och en hemtenta.. Full fart igen.

På kvällen var jag hos Rickard.. Han lockade med middag, då visste jag inte att jag skulle laga den hehe, men blev gott. Har inte hunnit ses så mycket så var mysigt.
Dock så kittlade han mig så jag smällde i huvudet i hans knä( hans verision) min är att han knäade mitt huvud. Så idag har jag en ömmande bula på min arma skalp. Kärleken gör ont var det någon smart som sa en gång tror jag. Ack så rätt!

Nu vila innan träning.


Kommentarer
Postat av: Cicci

Vad bra att en tenta gick bra i alla fall! =)

2008-04-03 @ 16:08:07
URL: http://hilmashimmel.blogg.se
Postat av: Sara

det är bara o göra omtenta! :D

2008-04-09 @ 12:49:31
URL: http://littlenova.blogg.se
Postat av: hp

hoppas vad?

ömma smek /din hp

2008-05-15 @ 22:35:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0