Vårkänslor..

..det regnar istället för snöar, alltid nåt iaf!

Just svalt min lunch, kl 18.15. Hemmagjord pizza med massa gott på. Har ont i magen nu, inte bra o inte äta på så länge. Men så himla tråkigt att äta själv, så då åt jag inte istället. Inte så smart kanske.

Har vart en helt okey dag, inte bränt ut mig men pluggat en del iaf. Vart i skolan 10.30-17. Iaf haft trevligt umgänge, och fått veta en sjukt kul grej om Petter "ringfingret" hahahaha, lycka till på hårmodells utagningen. Säker på att de söker en manlig, bred, kille 18år, som dig med svärmors-dröms-lockigt hår.

Har inte skrivit på ett tag pga att sidan inte funkat och för att min data gav upp. Därav var det perfekt att åka hem i helgen som var, min brorsa är en fena på datorer, även om tappra försök hade gjorts här så nådde det inte ändå fram. Tack ändå!
Så nu är datorn så supertrimmad att ja knappt hittar nåt. Han sorterad allt också, haha kanska borde fatta piken. Är pedant i fråga om allt annat förutom min data...

Var en kanon helg förövrigt, som gick i goda vänner, shopping, familj, och supergod sushi's tecken.
Var ute på lördan och tack vare Emma stod 9 på gästlistan till Nivå, så för en gångs skull kom alla in. Underbart, hade superkul, trots brist på hetingar, dansade i fyra timmar, drack goda drinkar och träffa vänner som det var för längesen man träffade sist..

Nä nu ska jag avnjuta ett nytt avsnitt PB!! Där kan vi snacka hetingar, mums....

annika, jag, robban och emelie på Nivå..
                                                                                 
"Ringfingret Petter"

Becca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0