Utmanad..

Har blivit utmanad av Elin.
Spelreglerna:
Varje spelare börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv. Bloggare som blir utmanade ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet. Bloggaren väljer sex nya bloggare och gör en lista av deras namn. Efter att det är gjort skriver bloggaren en kommentar i deras bloggar för att låta dem veta att de har blivit utmanade och att de ska läsa ens egen blogg för mer information.

Men då jag redan skrivit om mina egenheter i ett tidigare inlägg, så kanske det bli tjatigt att skriva igen... så jag hänvisar till detta.


Kommentarer
Postat av: Elin

=)

2007-03-09 @ 13:58:33
URL: http://iamelin.blogg.se
Postat av: Annika

Hejhej, hoppas ni får en supertrevlig helg!! :) önskar lite att jag hade kunnat va med men ni har säkert trångt i husen som det är ;)
men efter tentor etc ska jag hälsa på!!! Kramar

2007-03-09 @ 15:44:26
URL: http://www.annikanorman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0