Underbar dag!

Nu är våren här, glass i bara t-shirt i solen. Så härligt.
Trevligt att träffa töserna lite. Alla är verkligen tentapressade nu, men snart om en och en halv vecka börjar livet igen. Längtar!
Har varit en relativt produktiv idag, känns bra. Har förutom suttit i biblan 9.30-17.30 hunnit med möte med näringslivsutskottet, slutade med att jag och Anita ska springa runt och tigga rabatter hos massa. Hur gick det till? Jaja får väl hoppas vi är oemotståndliga, men inte fören efter tentan.

Inga nyheter om min sadeln....
Nu ska jag sätta mig och repetera uppgifterna vi gjort idag. Repetition är ju kunskapens moder.

Ha en kanon kväll!

Kommentarer
Postat av: Anita

Jaduuu jag har ingen aning hur det gick till..vi fick ju typ allihopa..men det kommer bli sjukt bra. vem kan motstå våran charm liksom?;)

2007-03-21 @ 10:40:30
URL: http://staarbabe.blogg.se
Postat av: becca

Anita: Hehe tveklöst! Vi kommer få så mkt rabatter;)

2007-03-22 @ 19:50:35
URL: http://smeckis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0