Tråk tråk trååååk!

Usch nu är jag verkligen trött på detta!
Ännu en tråk-plugg helg! Satt i biblan till halv tre, sen gav jag och Mou upp. Var hur tjötigt och vilt som helst i slutet på fyran, helt omöjligt att koncentrera sig när killarna gör glidtacklingar och spelar fotboll brevid ens bänk.
Känn er träffade!
Har suttit och försökt hemma nu, inte gått planenligt tyvärr. Kan inte få ro i kroppen en solig lördag.
En solig lördag ska man vara ute, njuta av en långpromenad, en latte på en uteservering eller göra stan. Sen ska man planera en rolig kväll.
Men icke, denna helgen går i tråkighet, pluggighet (vet inget ord, men jag vill använda det ändå!) och enslighetens tecken...  Okey var ju faktiskt hos Sara och Mou igår. Men det känns ensligt om man tillbringar en lördagkväll helt själv. Icke kuligt!
Ska nog ta en sväng till Hagahallen och införskaffa förnödenheter senare, med förnödenheter menas ikväll; En fet godispåse, skinka och pizzadegsmix, så blir det egen(förutom degen då) pizza och godis ikväll.

Nu ska jag göra ett ryck och göra klart familjerätten.
För att muntra upp mig tänker jag på festligheterna som inträffar efter tentan. Torsdag blir det vin hos mig, sen rumpan på "afterski" sen arena. På fredag tenta temafest uniform, på rumpan, förkrök i korren. Lördagen firas det att första numret av Goodwill kommer i tryck med redaktionen, sen Nöjjes. Längtar!!!!

Oh bara tanken sporrade mig, nu ska här pluggas!

Kommentarer
Postat av: Josse

Hej becka, ville bara trösta dig med att jag oxå sitter ensam en lördag kväll (i torslanda). hehe kram på dig!

2007-03-24 @ 20:02:34
Postat av: Annika

Ja, vi stundenter har det inte lätt! Men man har ju i alla fall något att se fram emot!

2007-03-24 @ 22:51:35
URL: http://www.annikanorman.blogg.se
Postat av: becca

Josse; Tack det värmer att man inte är själv om att vara ensam o ha tråkit en lördag kväll, hoppas du får en trevlig helg i götet! Varför hemma? Hoppas du också e hemma i påsk!
Annika: Ja dels nästa helg och sen helgen efter den i gbg=) Dock är jag rätt fattag (ovanligt) denna månaden, bredband+träningskort+hemtelefon, men nån utgång kan man nog unna sig=)

2007-03-24 @ 23:36:13
URL: http://smeckis.blogg.se
Postat av: Josse

Ja åkte hem för att jag jobbade på Ica igår, pengar är ju alltid välkommet =)Ja påsk e ja hemma oxå, vi borde gå ut allihooopa, hoppas d blir lika fint väder som idag (15 grader) unbelivible!Ja vill grilla!

2007-03-25 @ 16:48:13
URL: http://josefin84.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0