Sinnesförvirring?..

Denna veckan började bra. I måndags fick jag pluggat mkt i biblan, och motion i form av promenad i vårsolen hem från skolan. Efter det har min data kraschat, jag blivit bomb-förkyld, och annat har också kraschat.

Datorn är iaf fixad nu, tack vare min supersnälla brorsa som har postat upp mina back-up cd´s med mina bilder och min musik på, och agerat help-desk över telefon.

Förkylningen är dock inte bättre, hostar lugnorna ur mig och har feber. Perfekt när man skulle börja tentaplugga, eller kanske inte.. Har inte fått mycket gjort idag kan jag säga. Var ute och gick i en kvart och blev helt snurrig och svettig. Inte coolt.

Mou är iaf hemma nu, stackarn med tandvärk, så blir två sjuklingar som pluggar ihop imon.

Vet inte hur jag lyckas strula till allt hela tiden. Jaja hoppas jag vågar nån gång i framtiden.

Nu ska jag äta kokosbollar (utan kokos, med fiberbirikade havregryn och massa kaffe i, funkar i krig..) och surpla massa té.

Kram

Kommentarer
Postat av: Annika

Vad har mer krashat? Stackars Becca är suuuuk :( Hoppas du blir bättre snart, när är tentan?? Puss!

2007-03-14 @ 22:00:35
URL: http://annikanorman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0