Shoppingstop!

Igår köpte jag en bikiniöverdel, kanonsnygg bra solbikini, idag har jag köpt en klänning, ett linne och en t-shirt. Men nu är det köpstopp! Nu har jag det ajg vill ha inför våren(tills ajg ser nåt nytt fint..jag känner mig själv) Ingen shopping i gbg i påsk iaf! Men har lovat min brorsdotter att gå på stan med henne o lillebror, men smakråd inte köpa själv. Nu skriver jag detta här så jag kommer ihåg det varje gång jag går in här, smart va!

Åh mindre behaglig upplevelse på morgonen, men bara bita ihop och tänka på annat.

Nu ser jag fram emot kvällen. Ska bli kanon roligt verkligen.
Kanske kan sysselsätta mig med tvättning elelr nåt annat kul, Korren kl 17 iaf!

Nu ska jag installera internetbanekn för andra gången denna veckan, sabla skitdator som kraschar hela tiden...

Ha en underbar helg!
Becca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0