Produktiv..

Åh klockan är inte ens tolv och jag har hunnit tvätta fyra tvättar, dammsuga, städa badrummet, damma, plocka ner saker i förrådet och diska. Ah nu ska jag sätta mig och plugga, sen en promenad för att bli av med överskottsenergi och rensa huvudet.

Idag får Charlestown fin besök, i form av två rekordeliga fruntimmer ifrån Götelaborg. Emma och Emelie har bestämt sig för att göra stan osäker i helgen. Akta er killar nu är maneatern här, haha.
Ikväll är Kicki lyrisk då hennes forna barndomsidoler spelar på afterwork på Bluemoon, inga mindre än Arvingarna!
Kan inte säga att jag är lika förtjust i dem, men vad gör man inte för grupptrycket.

Imon blir det biblan 10-16 för mig, medans de andra gör stan. På kvällen blir det nog gemensam middag för mig, Emma, Emelie, Kicki och Tessan, förfesten blir hos Kicki o Martins place. Kan bli hur kul som helst. När martin blir full kan mkt hända, bla låg han på golvet och mimade till Bsb, spelade in en sexig video till schlager, rockar loss till ronne o ragge... En kväll att se fram emot med andra ord!

Nu ska jag fortsätta med studerandet...



Bjuder på en "biff-becca" pose från senast Emma var på besök..

Kommentarer
Postat av: Elin

Du har blivit utmanad! Kolla min blogg för spelregler. =)

2007-03-09 @ 12:55:01
URL: http://iamelin.blogg.se
Postat av: Anita

Arvingarna var fantastiska:D

2007-03-11 @ 17:15:43
URL: http://staarbabe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0