Hm

Ja va ska man säga. Jag hade kunnat göra mer än jag gjort idag. Det snöar ute, jag har återfått min aptit och jag är grymt rastlös/uttråkad.
Undra hur det blir sen när man inte längre bor på 20kvm, kommer man fortfarande sluka maten på 5sek framför datorn, alternativt tvn? Att äta med sällskap är ett lyx man inte blivit bortskämd med det senaste. Förut hade iaf vi tjejer våra fredagsmiddag, men de har upphört. De andra äter dock med sällskap, jag är inte bitter. Haha...

Nä nu ska jag plugga lite till, finns inget roligare att göra för tillfället ändå.
Herr Arne och Kalle Banan väntar.

Kommentarer
Postat av: Annika

Varför har ni inga fredagsmiddagar? det av ju kanon ju! du får komma å äta hos mig när du vill =)

2007-03-18 @ 21:24:24
URL: http://annikanorman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0