Helv**e!!!

Nån jä*el har snott min cykelsadel!!!
Den var varken snygg, skön eller dyr. Men va fan snor man en cykelsadel för? Det bästa av allt var att min cykel stod i cykelförrådet, men vad hjälper det när man bor i ett studenthus?! Föga!
Så nu måste jag köpa ny sadel också, jag som hade en ambition att börja cykla till skolan när jag blivit frisk. Det var kanske därför jag har skeppat upp min cykel från götet, för att cykla på den, inte för att stå för reservdelar till andra idioter! Jag känner iaf igen min sadel, den är svart och orange. Be awere sadeltjuv!!!Be very afraid!

Jaja bra nu är jag förbannad och arg som ett bi. Mitt favvogodis fanns inte heller, fattas bara att det jag köpt är gammalt och hårt.

Nu ska jag kolla film, äta godis och må sämst!

Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Annika

Fan va dassigt! Ja, att cykla utan sadel är väl ingen hit... I så fall får du ha lite grövre byxor på dig! HAHA!
Sätt upp en skylt: "Någon såg dig men om du lägger tillbaka sadeln glömmer vi det hela!" Om han är skraj så kanske..?

2007-03-18 @ 09:20:39
URL: http://annikanorman.blogg.se
Postat av: becca

Annika: fan va bra idé, ska banne mig göra det! vem vill ha min fula svart-orange liksom? jag kommer känna igen den liksom!

2007-03-18 @ 10:14:40
URL: http://smeckis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0