Håller utkik!

Oj 8-18, måste vara rekord!
Vaknade 6.40 kunde inte somna om, solen sken in och jag var pigg som en mört. Underbart sätt att vakna på! Hann göra iordning lunch, matsäck, duscha , äta frulle OCH hinna med bussen. Inte illa pinkat för att vara Becca! Så hunnit med föreläsning, lunch i solen och plugg i biblan.. Nu däremot är jag så trött så jag snart somnar sittande. Ska tvinga mig att laga middag och äta idag iaf. Har vart slarvig, tandvärk och hosta har gjort att aptiten flugit sin kos. Inte det bästa att skippa middagen men en vecka dör man inte av.

Nu ska jag iaf hålla utkik efter mystiska män och ledtrådar, har dock mina misstankar...

Palsternacka
Becca


Kommentarer
Postat av: Annika

Hoppas du får fast personen även om jag ng inte hade vågat säga något...
Och VARFÖR skiver du plasternacka i slutet? Försöker du hitta på en egen "Bert" med tack å hej, leverpastej? haha

2007-03-23 @ 11:03:14
URL: http://www.annikanorman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0