Frulle och stenhårda magmuskler..

Bra där, äta frulle kvart i ett. Men så blir det om man legat o hostat och nyst framtill halv sex på morgonkvisten. Usch trött på detta, men idag ska jag plugga som tusan. Stackars Mou fick inte komma till tandläkaren fören idag så hon hade inte kunnat sova nåt hon heller.

Jaja nåt gott har det kommit av detta, fatta hur mkt jag tränat magen, det är heldagars och halva nätterna som magen jobbar när jag hostar. Grymt bra tillsammans med att jag är för trött för att laga mat= Beach 2007 here I come.. Nä så får det inte bli, laddar med gröt, ägg och smoothie nu så jag orkar.


Ha en fin dag, förlåt för mitt gnäll men jag får skriva vad jag vill här så skit i det!

Kommentarer
Postat av: Annika

Låter som en stadig och hälsosam frukost =) Hoppas du känner dig bättre. Hade jag blivit sjuk NU, 1,5 v från tentan hade jag nog gråtit! Är sååå skönt med all sol, mulet idag iof ;) men ändå!! Nu ska jag se Säg att du älskar mig!
Puuss!

2007-03-15 @ 21:40:00
URL: http://annikanorman.blogg.se
Postat av: becca

Annika: mm bra start iaf, blev inte så mkt mer än halstabletter o te resten av dan.. usch nu måste jag bli frisk!! Den filmen verkade bra hoppas du fick en mysig kväll! kram

2007-03-16 @ 11:51:56
URL: http://smeckis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0