Fredag..

Hade en mysig kväll för mig själv med Coupling och hemmagjorda chokladbollar och litervis med te. Medans resten av huset var en stor förfest. Med tanke på att jag inte somnade fören kl 5, så hörde jag festen och efterfesterna med. Lät som om de hade roligt iaf! Själv somnade sittande efter att ha vändit, vridit, hostat, nyst och svettats i några timmar.. nästan lika kul.
Varför blir man jämt sjuk så olägligt och med mamma så långt borta?
Annika skrev att om hon hade blivit sjuk en och en halv vecka innan en tenta skulle hon gråtit, det gör jag, men mest för att ögonen rinner av förkylningen. 
 
Idag är planen att ta mig bort till Herrhagen för att göra ett ryck med Mou, ska hinna till banken också, så jag får internetbank igen.

Äntligen fredag tjoho... eller nåt.
Becca- läcker lite här och där..

Kommentarer
Postat av: Annika

haha, stackars Becca sitter hemma och gråter i sina chokladbollar! Jag låg vaken till 3! Kunde ringt varandra =) kolla på sex and the city och önska att jag var i New York!
KRAM

2007-03-17 @ 09:58:21
URL: http://annikanorman.blogg.se
Postat av: becca

Annika: Haha ska ringa dig nästa gång jag inte kan somna=)Åh vill med till NY, även om ja aldrig vart där, ännu störra andledning alltså!! kram ha en fantastisk dag...

2007-03-17 @ 14:41:42
URL: http://smeckis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0