En fredag senare..

i paketet fick jag fyra förpackningar thé från Lipton efter som jag är théambassadör, elelr nåt sånt gratis är gott iaf!
Sen fick jag äntligen mitt smink från mine som har dröjt länge. Kul med gratisprylar och paket istället för enbart räkningar!

O gårdagen som hade temat "Baywatch" var mkt trevlig, händelserik och skandaltät. Ska inte skriva några närmre detaljer mer än att det var kanon, o lätt värt att va ruskigt bakis idag för.

Bjussar på lite bilder iaf.
 
Sen måste jag lägga upp en bild på kollaget som jag och Mou gjorde till Phille, till hans överaskningsfest i onsdags. Den var för övrigt också toppen lyckad. Han blev mkt överaskad vilket var syftet, och väldigt glad!


Nu ska jag ut o sola vid älva med två slitna stycken från renen!

Ha en kalas dag alla sötisar!

Kommentarer
Postat av: Anita

Becca jag tycker det är lite dåligt med uppdatering här!

2007-06-24 @ 20:31:42
URL: http://staarbabe.blogg.se
Postat av: Becca

Annika:Ja man kan ju inte va bra på allt;)

2007-06-28 @ 21:11:22
URL: http://smeckis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0