Nedräkning...

2 fjuttiga veckor kvar nu! Det känns som igår vi hade vart här i två veckor, då saris sa "nu har ni ju nästan vart här i tre veckor" mkt inteligent sagt och sant skulle det visa sig med.
När jag kommer hem ska jag (förutom att plugga of course)
pimpla vin på uteservering,
shoppa,
ha syjunta med Annika,
hälsa på alla vänner innan man åker tillbaka till värmland,
klippa mig,
bada i BUS,
sjukgymnasten,
fixa nollnings t-shirts,
gå på bio (vill se spiderman och Harry Potter)
krama ihjäl jojo, Emelie och många fler!

Idag känns det att jag har muskler, de kanske inte syns men de känns verkligen...
På middagen ikväll ska det komma 18 f.d. missbrukare som är väldigt, väldigt hungriga. De var här när jag jobba för två år sedan också, innan fick man många förvarningar "sälj absolut inte alkohol till dem", "passa på att det finns extra bröd och potatis på bordet" m.m Innan middagen hängde de över kakdisken och sa med dregglande röst vad de ville ha, det är inte småkakor de vräkte i sig, utan stora chokladkakstycken som de sväljde ner med massa cola.
Ska bli spännande att se dem ikväll, och om det blir några kakor kvar.

Nu ska jag fylla på mitt kaffeglas och försöka plugga en stund innan jag börjar kl. 14.

Ha det!

Kommentarer
Postat av: Annika

Bra uppdatering på dig! Nu är det TRE dagar kvar!!!!!!!

2007-08-10 @ 23:15:04
URL: http://www.annikanorman.blogg.se
Postat av: stefAn olsson

då borde det vara minus tio nu...

2007-08-23 @ 18:30:03
Postat av: Anita

Allvarligt talat Becca så är det dags för uppdatering nu!

2007-09-11 @ 23:19:51
URL: http://staarbabe.blogg.se
Postat av: Egoina

hahaha. ingen fara. Om din lärare frågar varför du inte har pluggat så ge honom/henne min bloggadress. hehe, nej men tack så mycket blir superglad :)

2007-09-18 @ 10:31:04
URL: http://egoina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0