I väntan på att börja..

Börjar inte fören 12 idag, så passar på att blogga lite.

Igår jobba jag 12-20.30 i köket, riktigt kul. Man kommer in i rutinerna så himla fort, även om första kunden i kassan var lite osäkert. Har bara hunnit ha sönder ett glas än så länge, så är väldigt stolt! IVi hade iaf kundrekord i restaurangen igår, 69pers! Sån skillnad mot förra gången jag var här, då var man inte klar i köket fören tolv, halv ett nån kväll. Men det drar nog igång snart. 
Terje (mannen i huset) och två till karlar åkte ut för att skotta Rallarvegen i förrgår, så nu går det att cykla hela vägen. Så förhoppningsvis kommer turisterna nu när målet för vistelsen är igång.  

Innan jag började hann jag göra min sjukgympa och plugg fyra kapitel statistik så var en riktigt produktiv dag. På kvällen så hade vi lite mys, Annika och Karin hade införskaffat massa gött. Jag fick skaffa fram en Dvd, Roal tvinga mig att ta in hundarna ifrån ösregnet i utbyte, inte världens uppoffring då hundarna är hur söta som helst. Vi såg på "Walk the line" och åt snören.
Fick fjällörret till middag igår, riktig lyxmat, vad har hänt med stället? Ska inte klaga!

Idag gick jag upp 9, eftersom både Annika och Sara börjar tidigt så var det lättare att gå upp än att somna om. Så jag tog en timmes promenad på Rallarvegen, verkligen himla vackert häruppe. Så nu har jag käkat frulle, tränat knät och ska plugga lite innan jag börjar.

Världens tråkigaste inlägg, men jag tvingar ingen att läsa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0