I Norge och rensar fisk..

nu är jag ganska så trött, jobbade till kvart i nio. Har hunnit med så himla mycket idag, ändå har dagen känts väldigt lång! Har rensat fisk, vägt fisk, packat fisk, silat bort fisk, skrellet poteter(skalat), skalat och hackat kålrötter, diskat massa och såklart massa annat. Nu är jag alltså en av alla dessa svenskar som åker till Norge för att rensa fisk, som tur var slipper jag bo i en barack med loppor i! Men har ändå vart roligt, alltid roligt när man är sysselsatt och Liv inte är alltför stressad.
Hann dock inte äta någon middag innan Alena städa bort den, så fick bli en jättegod baguette istället så jag klagar inte..
Har räknat ut att det blir 40dagars jobb här, om jag inte måste vara ledig något. Helst icke!

Nä nu ska vi ha söndagsmys, kolla "The notebook" och sen bums till sängs.

Börjar 10 imon, ska bli skönt att slippa stänga..

Saknar redan vännerna! Hoppas ni har det great!
Klem

Kommentarer
Postat av: nathalie strömbeck

Hej!
Jag undrar hur man får jobb att rensa fisk i norge?

2007-10-17 @ 21:03:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0