Helt sjukt..

va tiden går fort, nu är det helg IGEN!
Vi har nu bara 16 arbetsdagar kvar. Med andra ord 20 dagar kvar till min tenta. När man ser det så är det mindre kul kanske.

Har just vart på en liten tur på en timme i bergen, helt utan att ramla ner för några stup, eloge till oss!
Kanske ska investera i ett par rejäla vandrarkängor och ägna mig helt åt vandring och aldrig återvända hem. Snacka om snygga benmuskler då!
Dock tror jag inte det är min grej helt, tror jag skulle bli tokig på myggen, fotsvetten och brist på civilisation.

Tror jag ska återvända och stödja konsumtionen med min surt förvarvade lön istället. Ingen match för slösa-Becca!

Börjar jobba kl 13, så har nu 35min på mig att plugga...hm kanske inte ens värt det.

Lägger in lite natursköna bilder som ni kan få njuta av i brist på mig!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0