Fri i Haugastöl..

Tjoho att vara ledig skulle väl andra tänka, men i Haugastöl vill man vara på jobb. Gick upp halv tio och åt frulle med Annika, sen tänkte jag tvätta åt oss men det orkade jag inte. Lite skitiga underkläder har väl ingen dött av, bara att vända ut och in sen ju...
Sen satte jag mig på loftet för att plugga, men i brist på internet så blev det scrubs-maraton istället. Inte mig emot! Sen åt jag lunch med Annika, verkade inte vara så super mycket att göra idag. Så var nog bra dag att vara ledig på ändå. Sen var meningen att jag skulle plugga, men blev bara en övning gjord, sen råka jag fastna i en bok. Men det kunde jag allt vara värd!
Annika sprang ner och berätta att vi kunde få skjuts med Björn till Geilo.
Efter att ha väntat på Honom i en kvart så bar det av mot storbyn. Tyvärr hade ingen berättat för oss att alla affärena stängde kl sex, men mataffären o Peppes Pizza var iaf öppna. Så blev en kartong nektariner, en banan och choklad. Sen en megastor pizza, hälften heta räkor, hälften parmaskinka, mozzarella, ruccola och parmesanost. Supergod! Tyvärr fick vi maten tio min innan bussen skulle åka tillbaka, så fick ta en doggybag. Väl på bussen fick vi vänta 25min på tåget.

Nu har vi gått en liten tur för att få plats med lite mer pizza, och nektariner. Vi har några sjukt högljudda och omogna tjejer som kommer från typ ryssland och litauen som bara håller på o skriker och gapar hela tiden. Sjukt störigt.

Imon blir det sovmorgon för lilla Annika, som från att ha börjat 9 varje morgon tills idag då hon började 10, imon får hon börjar 12 och jag 13. Antagligen så vi inte ska jobba för mkt, attans då! Får hoppas det blir mycket jobb imon!

Ha de!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0